YD;
master;


Hai, i'm Auni Nad. sweet sixteen. Please be nice here. Don't make any trouble.

chatbox;


past;


credits;

© Skins by Mayra and edited by myself. Image from tumblr and Big help from OOOO

interview
Wednesday | 1 Comments

Assalamualaikum.
Haish, minggu nie. memang minggu untuk prepare for interview sekolah masing-masing. Kawan-kawan aku semua busy. Mrsm lah, itulah, inilah. Erggh jeles nya. seumur aku hidup ni belum pernah lagi terlibat dengan sebarang interview. Macam mana bentuk interview tu sendiri aku tak tahu. Kira aku ni memang tak de pengalaman langsung dalam hal interview2 nie. Maybe nanti lepas spm ke adelah kut interview for new jobs. hahaha. jauh lagi nak fikir pasal tu. Aku ni pun memang tak mintak mana-mana sekolah. So, just stay at my lovely school. *ceh* Waniey, pija, sape lagi ye. Hermmm. Senang cerita ramai lagi lah nak pegi interview. Tinggal lah aku sorang diri yang memang setia dengan maahad. Insya Allah sampai aku tujuhbelas tahun. Lepastu bebas. Freedom is mine. *eceh* belum apa-apa lagi dah freedom. Result pmr pun tak lepas-lepas lagi. Ya Allah, bantulah hambamu ini untuk redha dengan segala keputusan yang bakal keluar nanti. Amin, ya rabbal alamin~

Oh, sebelum tungggu nama dipanggil bila interview tu jangan lupa amalkan doa-doa ni. Mana lah tahu bila baca doa ni dapat hilang rasa cuak di hati. Insya Allah. Nie nak kongsi sikit ye.

#1 Bacalah surah Al-Fatihah.
#2 Baca ayat Kursi.
#3 Lepas tu ayat Seribu Dinar.
#4 Last sekali zikir " Ya Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir "

Andddd all the best for your interview. solat hajat banyak2.

Bye,,, have a nice dream^^

Blogger aisyah said...

Auni tak pergi interview jugak ke? :B

 

Post a Comment