YD;
master;


Hai, i'm Auni Nad. sweet sixteen. Please be nice here. Don't make any trouble.

chatbox;


past;


credits;

© Skins by Mayra and edited by myself. Image from tumblr and Big help from OOOO

Daily
Saturday | 0 Comments


Assalamualaikum,,,,
Harapan, semoga semua sihat belaka dapat menjalani kehidupan seharian dengan baik. Agak lama aku tak "timbul" ye? Biasalah, kadang-kadang perkara yang kita rancang tak menjadi seperti yang dirancang tapi bila kita imbas balik, itu bukanlah satu kerugian. kan? kan? Ceh, macam pro lah pulak. Baiklah, result exam untuk sumatif1 pun dah dapat. Huh, kali nie aku rasa puas sikit berbanding dengan markah sebelum ni. Tiada ucapan yang lebih baik,,, daripada ucapan ALHAMDULILLAH. :D

Trial semakin menghampiri. Aku harap semua calon-calon pmr tahun nie buat yang terbaik. Doakan kami semua. Kena buat persediaan yang secukupnya.

Bak kata cikgu SAINS aku,,,,,

Kita orang biasa, kena usaha lebih-lebih-lebih lagi barulah jadi orang yang luar biasa.

Eh, sekarang ni jerebu semakin teruk. Haishh,,, nampaknya esok pegi sekolah kena pakai mask siap-siap .Berhati-hati di luar sana. Kurangkan aktiviti di kawasan luar. Take care garnier #hahahah :D

bye, Assalamualaikum.