YD;
master;


Hai, i'm Auni Nad. sweet sixteen. Please be nice here. Don't make any trouble.

chatbox;


past;


credits;

© Skins by Mayra and edited by myself. Image from tumblr and Big help from OOOO

December post
Tuesday | 0 Comments
بسم الله الرحمن الرحيم
The name of Allah, Most Gracious, Most Merciful


Assalamualaikum and hallooo,
Ehem, ehem, testing one two threesssssss (!)
Ni haou ma? school holiday
Pastinya berjalan dengan lancar mengikut apa yang telah diaturkan. KAN ?

Okey. AMARAN, aku akan merepek dan membebel sehabis mungkin. Sila tahan dengan perangai budak ni.Memandangkan cuti sekolah dah banyak hari memecut kita. Hmmm, banyak jugak aku buat dekat rumah. Random things. First, aku memang dah lama gila nak buat benda nie. And finally, i have found it. Ia dinamakan cross stich. Jyeah! memang dah lama tak lembutkan tangan dengan buat benda tu. Second, aku habis kan masa dengan men-searching gambar doooooodles art. Aku just try nak buat doodles yang menarik macam sorang kawan aku nie yang memang orang nye kreatif habis-habisan. Semua yang dia buat dengan tangan dia ohsem-ohsem belaka. Soooo, #hehehe manusia nie kan kuat meniru. Aku pun, cuba nak jadi macam dia jugak. Tapi seriously, tak berapa nak menjadi sangat. Don't give up. Still ada benda yang aku boleh buat.

cerita ni,,,,,,, best sangat!!! okay kawal nafsu T.T
Third things, aku cuba berkenalan dengan lebih rapat dengan drama-drama korea. Tengok... macam best. Ingatkan tak best. rupanya best lah jugak. Seriously, aku cakap first drama korea aku tengok DREAM HIGH 2. Maknanya, tahun nie aku baru start dengan kdrama. Lepastu cite to the beautiful you. Hmmm, sebab selama nie aku layan japaneese drama je. #hahaha . Enjoy memang enjoy tapi study tuuu kena luangkan masa bersama jugak. Huh, cuti ni memang penuh dengan cabaran, dugaan, ujian.

Sekali sekala layan drama indonesia. Bagus bangat ~


Bye, Assalamualaikum :D