YD;
master;


Hai, i'm Auni Nad. sweet sixteen. Please be nice here. Don't make any trouble.

chatbox;


past;


credits;

© Skins by Mayra and edited by myself. Image from tumblr and Big help from OOOO

Lonely Lonely
Friday | 0 Comments

Assalamualaikum rakyat jelata,
Ohmaiblog (omb) seriously, dah lama sangat tak update. Adakah disebabkan penyakit malas? oh, mungkin ye. Pembetulan sebenarnya baru lebih kurang seminggu tak update. Lama lah tu kan? Okay, whatever lah. Memang berhabuk belog nie. Shhhuuuhhh~ berkilat macam baru balik. Haish,,, sekarang ni memang beria-ria nak update tapi dah lupa apa yang nak ditulis. Itu namanya nyanyok . Alahai, tajuk post ni pun tak de kena mengena dengan ayat karangan ni.

Eh, dah berapa lama kita holiday ye? tiga minggu dah ek? Wuuuuuush! betapa pantasnya masa itu berlalu. Sedar ke tak sedar kita sekarang nie. Lepas habis bulan disember nanti, just tinggal goodbye je. Please... jangan cuba copy cats ayat tu. Okay dah, jangan terlebih perasan. Cuti ni buat aku rasa tersangatlah BOSAN. Yelah mana tak bosannya kalau terperap je dekat rumah ni. Umi sambung belajar and abi pulak sibuk tanda kertas espiyem. Hmmmm, nasib baiklah holiday-holiday ni aku buat jugak nota untuk big exam nanti. #hehehe :D

Sebijik macam aku dekat rumah. Hilang fokus! #hahaha
Sebenarnya, aku tak kisah terperap dalam rumah sepanjang hari. rumah pun kira trip holiday jugak. first class lagi. Rumahku, syurgaku! #ngeeeee~ Aaaaaaaa! lagi nak cakap apa ye? Correction, mahu menaip apa lagi? Aktiviti dirumah. Aku search gambar doodle yang lawa-lawa and pastu aku try balik buat macam tu. Tapi bukan guna tektik tekap ye. Cuma itu sebagai rujukan dan sumber inspirasi. Tetiba pulak aku terpaut dengan buat doodle-doodle ni. Hasilnya, memang sangat menarik #kutttttt~ Okay, tamat sudah ayat karangan^^

Entry di sini sangat bosan. Harap dimaafkan :D 

Bye, Assalamualaikum.

Labels: